dijous, 3 de desembre del 2009

El Sitges Convention Bureau promocionarà Sitges a l’EIBTM


















El Sitges Convention Bureau promocionarà Sitges a l’EIBTM, la fira més important a nivell internacional de turisme de negocis

El Sitges Convention Bureau (Sitges CB), el  programa de Turisme de Sitges adreçat al turisme de negocis, promocionarà Sitges com a destinació per a acollir congressos, convencions i reunions, a l’EITBM, la fira més important a nivell internacional de turisme d’aquest sector. La EIBTM es durà a terme del 1 al 3 de desembre a la Fira 2 de Barcelona, com ja va sent habitual en els darrers anys,.

Enguany, el Sitges CB hi assistirà acompanyat de 6 de empreses associades al programa: el Sitges Centre de Disseny, Càtering Cal Blay, Hotel San Sebastián Playa, Bodegues Torres, Grup Sagardi i Grup Limousines.  Sitges tindrà un total de 4 mostradors dins de l’estand de Turisme de Catalunya per a la promoció del municipi i els seus equipaments. A més de l’atenció continuada als mostradors, el Sitges CB ha concertat entrevistes amb diferents empreses interessades en rebre informació de la destinació i farà presentacions audiovisuals tant a l’estand de Turisme de Catalunya com al del Barcelona Province Convention Bureau de la Diputació de Barcelona.

L’EIBTM és considerada la principal exposició del sector de conferències, incentius, esdeveniments, viatges de negocis i congressos; i al 2008 va comptar amb més de 8.000 visitants i 4.113 expositors. El perfil del visitant  és el d’un executiu responsable de l’organització de viatges de turisme de negocis tals com agències, associacions, grans empreses i organitzadors professionals de congressos (OPC).

Iniciatives complementaries
Relacionats amb l’esdeveniment, el Sitges CB ha organitzat, col·laborat i coordinat 4 viatges de familiarització de mercats europeus, nord-americà i xinés que visitaran Sitges dies abans i desprès de la fira. Els participants coneixeran de primera mà  les principals instal·lacions per a reunions, espais singulars, hotels, restaurants i zones comercials de la vila.

Una mostra de la col·laboració públic-privada és que aquestes accions comercials es realitzaran conjuntament entre entitats com el Barcelona Province CB i Turisme de Catalunya,  i associats del Sitges CB com l’hotel Dolce Sitges, l’hotel Meliá i l’empresa de serveis Spanish Heritage. A més, hi col·laboren els restaurants Fragata, Picnic, Can Laury i Taberna del Puerto, el Consorci de Patrimoni,  Agisitges (Associació de guies turístiques) i els establiments d’oci nocturn Nirvana, Coco Rico i Sweet Pacha.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada